Crunch-uri pentru o talie de invidiat

Crunch-uri pentru o talie de invidiat

Cine spune ca acest exercitiu este degeaba cu siguranta nu a executat corect. Vreau sa va ofer cateva secrete pentru a obtine rezultatele dorite de la acest exercitiu.

 

  1. Nivel de dificultate

In primul rand acest exercitiu poate fi facut de catre orice indiferent de nivelul de pregatire

 

  1. Ai grija la executie

Nu poti trage de cap in momentul concentric (pe flexie). Trebuie sa tii privirea la un punct fix in tavan. Barbia departate de piept

 

  1. Expira pe ridicare

Trebuie sa expiri atunci cand ridici umerii de pe sol.

 

  1. Executia eficienta

Pentru a avea o executie eficienta si a elimina tremuratul este bine sa performezi niste exercitii de respiratie inainte de a face un crunch. Inspira in 3 secunde expira in minim 8 secunde si mai mult pana reusesti sa dai afara tot aerul din piept astfel incat abdomenul tau sa fie incordat la maxim. Dup ace faci 10-15 astfel de respiratii, poti incepe sa faci crunch-uri.

Cu cat executia este mai lenta cu atat rezultatele vor fi mai bune. Inspiri pe nas si expiri pe gura cu buzele usor intredeschise. Inspiratia trebuie sa fie undeva la 3 secunde si expira dublu timp undeva pana la 6 secunde.

Cu 3 serii a cate 20-25 de repetari zilnic, cu o alimentatie sanatoasa si echilibrata cu siguranta nu o sa mai zici ca acest exercitiu este degeaba.

 

Acest exercitiu nu arde grasimea de pe abdomen. Sa ne fie clar! Este un exercitiu extraordinary insa ca multe alte exercitii, acesta este confundat cu arderile de grasimi localizate pe abdomen. Fals. Grasimea se arde prin antrenamente cardio, de forta dar si in bucatarie. O alimentatie sanatoasa si echilibrata iti va aduce silueta dorita.

 

Musculatura implicata

Dreptul abdominal

 

Este posibil sa experimentati dureri in zona gatului. Nu este nici o problema. Te opresti, iei o pauza si revii cu urmatoarea serie.

 Crunch

Crunch

Tine minte:

  • -Nu apropia barbia de piept
  • -Nu desprinde zona toracala de pe sol
  • -Expira pe ridicare
  • -Executa miscarea lent
  • -Respire cum am recomandat

Spor la miscare!