Skater lunge plyometric

Skater lunge plyometric

Fetelor in acest articol vreau sa va prezint un exercitiu ce va accelera metabolismul, va ajuta la definirea musculaturii trenului inferior, va antrena explozia si va intari articulatiile daca respectati Progresia

 

Ce este Skater Lunge Pliometric?

Este un exercitiu ce imita patinajul in viteza insa ca orice exercitiu are etapele lui de invatare. Trebuie respectate aceste etape pentru a dobandi o tehnica de executie corecta. Cum facem?

 

Pasul 1:

Din pozitia initiala stand pe 2 picioare. Poti folosi madball de greutate potrivita pentru a da un plus de dificultate. La inceput va recomand fara madball.

 

Pasul 2

Executa o fandare catre inapoi insa pozitioneaza piciorul oblic ca in imaginea 2, trunchiul aplecanduse catre inainte si executand o miscare de rotatie pe aceeasi parte cu piciorul din spate.

 

Pasul 3

Fandeaza si impinge puternic in piciorul din fata executand o saritura exploziva.

 

Pasul 4

Aterizeaza pe celalalt picior si treci direct in fandare. Trunchiul se apleaca catre inainte facand o miscare de rotatie pe aceeasi parte cu piciorul din spate.

 

Este un exercitiu foarte bun pentru fesieri, cvadricepsi si musculatura trunchiului.

 

Este un exercitiu ce necesita coordonare, necesita atentie sporita si are un grad de dificultate mediu catre avansat. Rezultatele sunt pe masura!

 

Spor la miscare