30 de zile pentru a te pune in forma

30 de zile pentru a te pune in forma

Daca tot ne bate la usa vremea insorita sunt sigur ca vor fi de folos cateva sfaturi pentru a intra in costumul de baie preferat. Poti alege o idee sau mai multe. Nu sugerez sa le faceti pe toate deodata insa cu siguranta sunt utile. Aceste sfaturi sunt de fapt actiuni pe care trebuie sa le faci si ideal ar fi ca ele peste un timp sa devina parte din stilul tau de viata.

 

  1. Gandeste-te ce vrei cu adevarat sa obtii!Vrei sa slabesti rapid, vrei 6 pack, vrei sa definesti? Ce vrei cu adevarat si scrie intr-un carnetel. Cel mai bun moment de scris ar fi dimineata sau seara inainte de culcare. Afla ce vrei sa obtii!
  2. Consuma alimente organice. Sunt usor de digerat si pline de nutrienti esentiali. Cele din comert sunt pline de pesticide sau hormoni de crestere
  3. Fructe si legume zilnic. Este extrem de important pentru sanatatea noastra sa avem fructe si legume in alimentatia noastra zilnica. Fructele si legumele sunt bogate in antioxidanti, zahar cu eliberare lenta in organism, fibre, vitamine si minerale.
  4. Antrenamente zilnice si de preferat dimineata. Avem 24 de ore intr-o zi. Am descoperit ora unde nu ai nici o scuza: 5.30 dimineata. Dupa ora 6.00 apar scuzele si veti incepe a rata sesiuni de antrenament.
  5. Elimina zaharul si alimentele procesate. Produsele ce contin zahar procesat au efecte negative asupra organimului: ingrasare, lipsa de energie, calorii goale etc.
  6. Consuma in aceasta perioada apa in cantitate mai mare decat normal. Este vitala pentru sanatatea ta. Apa sta la baza tuturor reactiilor chimice din organism. Apa in cantitate limitata este principalul factor pentru care nu slabiti. Minim 8 pahare de 250 ml de apa pe zi
  7. Hraneste-ti mintea cu lucruri pozitive. La fel cum hranesti organismul, trebuie sa hranesti si mintea. Citeste dintr-o carte chiar si pentru doar 15 minute.
  8. Noteaza tot ce consumi in primele 7 zile. Este foarte important sa tii un jurnal alimentar deoarece te va forta sa scrii tot ce doresti sa nu afle nimeni J. Functioneaza si te va stopa inainte sa faci acel lucru nepotrivit. De asemenea te va ajuta sa observi anumite comportamente culinare pe care nu le bagi in seama deoarece sunt doar ”mici scapari”. Acele mici scapari conteaza deoarece diavolul sta in detalii.
  9. Consuma 4-6 mese echilibrate intr-o zi. Cantitati mici si dese va ajuta sa mentii nivelul zaharului din sange in limite normale si vei fi energic pe toata durata zilei.
  10. Niciodata sa nu sari peste micul dejun. Cea mai buna metoda de ingrasare este sa sari peste micul dejun si sa mananci abia la pranz.
  11. Elimina toate tentatiile din casa.Pastreaza gustari sanatoase pentru cand apar poftele.

 

Spor si START!

 

Florin Cujb