Accelerarea metabolismului

Accelerarea metabolismului

Metabolismul este ceea ce se numeste in traducere: capacitatea organismului de a arde grasimile atunci ne raportam strict la sport. Asadar preia controlul asupra metabolismului, accelereaza-l si arde orice prajitura cat ai zice peste.

Atnci cand incepi un program de fitness, indiferent de directia acestia (slabire, masa musculara, tonifiere/definire etc), trebuie sa iti propui sa faci anumite lucruri. De aceea in acest material am pregatit pentru tine cateva puncte importante de care sa tii cont.

Asadar...

  1. Pentru a accelera metabolismul avem nevoie de a introduce greutatile in antrenamentul nostru. Nu vei avea rezultatele dorite daca nu introduci greutatile. De ce? Masa musculara este motorul nostru ce incalzeste organismul. Efectul termic din timpul miscarii este dat de masa musculara detinuta. Daca eu am o masa musculara scazuta atunci si efectul termogenic va fi mai lent. Si totusi ce legatura au greutatile? Pai....musculatura functioneaza pe sistemul Totul sau nimic! Cu cat angrenezi in stimulare toate unitatile motorii ce fac parte din ficare grupa de muschi cu atat vei avea un rezultat metabolic mult mai bun. Nu, nu va speriati ca veti avea muschi mari. Este un mit cum ca greutatile va vor face corp de culturista...departe de realitate. Acolo este alta discutie. Activeaza ”toate pistoanele” pentru arderi de Ferarri.
  1. Introdu antrenamente cardiovasculare de tip intervale. Aceste intervale au menirea de a activa EPOC. Ce este EPOC? Este capacitatea organismului de a avea arderi prelungite de pana la 8-10 ore dupa antrenament. Da! Se poate stimula prin antrenamente cardiovasculare de tip interval training
  1. Consuma proteina. Proteina are in compozitie aminoacizi. Acestia sunt rezponsabili cu hrana, refacerea dupa efort, odihnna musculaturii. O musculatura pregatita de efort este secretul unui metabolism accelerat. Go protein!
  1. Elimina produsele procesate sirafinate. Nu umple rezervorul cu combustibil plin de reziduri deoarece vei supara motorul. Acestea va vor livra combustibil fals si nu veti avea energia necesara pentru a performa in timpul antrenamentului dar si in viata de zi cu zi. Floseste grasimi bune si carbohidrati cu indice glicemic scazut. Astfel vei avea energie toata ziua.
  1. Nu sari nici o masa. Mic dejun, pranz, cina plus gustari. Nu te vei ingrasa daca consumi ceea ce trebuie. Nu te vei grasa daca aportul caloric consumat este mai mic decat cel eliminat prin antrenamente si activitatea de zi cu zi. Be SMART.
  1. Cafeaua, ceaiul verde, detoxifierile naturale sunt si ele la fel de importante. Facute cu cap vor pune cireasa pe „tort”

Spor!