Arde grasimea in mod sanatos!

Arde grasimea in mod sanatos!

Pentru a arde din tesutul adipos nedorit, este necesar sa fii eficient si nu haotic. Azi vreau sa va vobesc rapid despre cea mai eficienta metoda de a arde din tesutul adipos in doar 3 pasi.

 

  1. Consuma din toti macronutrientii. Proteina pentru hranirea si refacerea musculara, grasimi bune pentru acizi grasi cu rol de energie imediata musculara dar si pentru o buna activitate cerebrala si carbohidrati cu indice glicemic scazut pentru energie pe intreaga zi. Mic dejun, pranz si cina trebuie sa fie negresit.

 

  1. Stimuleaza Masa musculara. Pentru a scapa de grasime trebuie sa ai o masa musculara activa din toate punctele de vedere. Nu poti cere de la organism sa arda grasime doar cu antrenamente cardio si alimentatie putina. Trebuie sa respecti ce am zis la punctul 1 si sa introduci antrenamentele cu greutati de cel putin 3 ori pe saptamana. Fiecare muschi in parte trebuie antrenat pentru a avea rezultate bune.

 

  1. Antrenamente cardiovasculare. Pentru a fi eficient trebuie sa fac anumite tipuri de antrenament atunci cand vorbim de arderile de deozite. Lucuruile sunt simple dar trebuie urmarite cu atentie.

 

Asadar calculeaza:

220 – Varsta = FCMax (frecventa Cardiaca Maxima)

60%-70% din FCMax trebuie sa fie zona unde pulsul vostru se incadreaza in timpul efortului pentru a arde din depozite de grasimi.

 

Joc de imaginatie. Luam pe Elena ce are varsta de 30 de ani

 

220 – 30 = 190 (FCMax)

60% din FCMax = 133

 

Pulsul Elenei trebuie sa stea undeva intre 133 si 150 batai pe minut (orientativ).

Va recomand intre 30-45 de minute de miscare unde pulsul vostru sa stea constant intre valorile personalizate in functie de varsta.

 

Spor la miscare!