De ce este important sa lucrezi ”picioarele”?

De ce este important sa lucrezi ”picioarele”?

In primul rand: picioarele se refera la vorba populara ”laba piciorului” ceea ce in termeni de specialitate este denumit simplu picior. Coapsele, fesierii si gambele sunt denumirile celorlalte segmente (femurul si tibia si peroneul).

De ce este important sa introducem antrenamentele pentru musculatura coapselor si a gambelor? De cate ori pe saptamana? Cum ne ajuta asta? Iata cateva intrebari ale caror raspunsuri sper sa va trezeasca interesul in aceasta directie.

 

Vreau sa va spun ceva inca de la inceput: antrenamentele pentru trenul inferior sunt foarte foarte grele. De ce? In primul rand in aceasta zona avem un pachet consistent format din mai multi muschi. Pentru a pune in miscare un astfel de ”pachet” este mult de munca, iar pentru a epuiza este si mai multa munca si un cost imens de energie. De aceea, atunci cand aveti antrenament pentru coapse, va recomand sa va alimentati consistent cu 24 h inainte pentru a avea rezerve de energie.

 

Asadar de ce este important sa antrename coapsele?

In primul rand pentru ca vei arde mai multe calorii. Indiferent de scopul tau, pentru a lucra picioarele necesita un consum mare de enerfie doarece, majoritatea exercitiilor sunt multiplanare ce implica mai mult de o singura articulatie. Datorita consumului mare de enrgie, metabolismul este si el accelerat. Deci iata 2 motive importante pentru care sa lucrezi trenul inferior.

 

Un alt motiv ar fi acela ca vei reduce riscul accidentarilor in zona lombara. Daca modernismul ne gaseste in joburi ce implica statul pe scaun, este foarte posibil ca tu sa experimentezi diferite dureri in zona de jos a spatelui. Motivul este statul pe scaun insa problema este ridigizarea flexorilor coapsei, atrofierea abdominala, fesierilor si ischicrurarilor (femuralii). Intarirea acestor muschi si stretchingul flexorilor sunt implicate direct in antrenamentul de picioare. Iata un alt motiv important.

 

Mergand pe linia de specialitate, pentru a stimula secretia de hormoni de crestere si testosterone, antrenamentul pentru trenul inferior este o metoda naturala exceptionala. Beneficiile acestor hormoni stimulati natural sunt demonstrate stiintific.

 

Iata doar cateva motive pentru care trenul inferior trebuie antrenat constant. Recomandarea mea ar fi ca zilnic sa implicati zona inferioara in diferite activitati sportive.

 

Spor la miscare!